استراتژی شرکت

بمنظور ارائه خدمات مهندسي مذکور، اين شركت اهداف استراتژيك خود را بر اساس فراهم آوردن زمينه رشد و تعالي ساختار سازماني در حوزه مديريتي، مهندسي و امور پشتيباني با بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين بهينه‌سازي مسيرهاي انجام كار، افزايش دانش و ايجاد فضاي تعامل و خلاقيت و پياده سازي سيستم تضمين كيفيت و كارآفريني استوار نموده است. در اين چارچوب و با پيروي از نگرش مديريت فرايندگرا اهداف بلند مدت ، ميان‌مدت و كوتاه مدت شركت ترسيم گرديده‌اند.

الف: استراتژی بلند مدت

استراژی و اهداف بلند مدت شرکت به شرح ذیل مورد نظر می¬باشد که با برنامه ریزی مدون، حصول به آن ممکن خواهد بود:
ایجاد اشتغال مناسب در حوزه‌ی علوم مکانی و ارتقاء شان شغلی متخصصین در این حوزه
ارتقاء کیفیت خدمات کارشناسی و مشاوره¬ای تا سطح قابل قبول مراجع معتبر و بین¬المللی
دستیابی به بالاترین سطح مشاوران در این حوزه
ارائه‌ی خدمات مهندسی در سطح بین¬المللی و ارز آوری برای کشور

ب: استراتژی میان مدت

استفاده و تجهیز شرکت به تکنولوژیهای روز در حوزه¬ی علوم مکانی و جغرافیایی
توسعه‌ی کمی و کیفی فعالیت‌ها
نگرش ویژه به ارتقای سطح دانش کادر فنی و اداری
استفاده از خرد جمعی و مشورت در برنامه¬های جاری شرکت
ایجاد یک محیط صمیمی و همدل جهت پیشبرد اهداف شرکت
رسیدن به سطح بالای بهره‌وری
حضور در جوامع علمی، فنی و حرفه¬ای و شرکت در سمینارها و کنفرانسهای علمی مرتبط
انتشار کتب و نشریات تخصصی در زمینه‌های مرتبط


ج: استراتژی کوتاه مدت

شرکت فعال در مناقصات و توسعه‌ی کمی فعالیت‌ها انجام به موقع پروژه‌ها و جلب رضایت کارفرمایان توسعه‌ی نیروی انسانی توسعه‌ی سخت افزاری و نرم¬افزاری توسعه‌ی فضای کاری
اخذ گواهینامه‌های لازم